sobota, 1 października 2011

Plaża nudystów Platja Mar Bella w Barcelonie

Jakiś czas temu byliśmy na plaży nudystów w Barcelonie - Platja Mar Bella. Upał, 30 stopni, możliwość opalenia się w całości - to jest to, czego było mi potrzeba. W sumie to pierwszy raz kąpałem się w morzu i pierwszy raz "byłem na fali" ;)

Jak się okazało, na plaży było sporo gejów. Część plaży Mar Bella, głównie za pagórkiem z trawą i krzakami, jest zajmowana przez mężczyzn w różnym wieku. Przeważali we wrześniu grubsi i starsi, ale było sporo 25-30 latków, a to jeszcze jest miłe dla oka. Nadzy faceci w ilościach olbrzymich dokonywali rytuału - przemierzali najpierw plażę, dokonywali oględzin atrakcyjności gości leżących w pobliżu i rozkładali matę plażową w okolicy najmłodszych i najbardziej rozkładających nogi naturystów. Dlatego też mieliśmy wokół siebie dużą rotację użytkowników plaży ;)
Następnym punktem jest zdjęcie odzieży. Dostojnie, z namaszczeniem i obowiązkowym rozejrzenie się we wszystkie strony w celu oceny efektu tego striptizu na plaży. Okoliczni mężczyźni zazwyczaj w tym momencie kierują swoje spojrzenia na nowego członka (ekhm...). Po rozebraniu nowy człowiek wyjmuje olejek do opalania i smaruje całe ciało, a zwłaszcza penisa. Niektórzy robili to bardzo długo i nie dało się tego przegapić...

Woda jest na Platja Mar Bella wspaniała, w falach spędziłem długie minuty i opłynąłem całą zatoczkę. Następnie wyłaniałem się jak Wenus z piany, ale może nie będę skupiał się na sobie :) Dodam tylko, że pierwszy raz w życiu jestem opalony w całości - bez przerwy na pośladki i krocze. Lubię to.

Praktyczne wskazówki:
- bez olejku do opalania nawet nie myślcie, żeby się położyć plackiem na ręczniku - spali Was momentalnie
- przez plażę co chwilę przechodzą ludzie mówiący w języku hiszpańskim "piwo, woda, cola, zimne piwo", zatem nie zginiecie z pragnienia (taki mobilny supermarket)
- przechadzają się też azjatki, które oferują masaż - ale szczerze mówiąc, nie chciałbym jej powierzyć swojego nagiego ciała
- dojazd jest średni, bo trzeba dotrzeć na stację metra Poblenou lub Selva de Mar, ale jak jesteś na wakacjach, to gdzie Ci się spieszy?
- ponoć nudystyczna jest też plaża Sant Sebastia, ale nie stwierdziliśmy tego

Sugerujemy nie robić zdjęć, żeby nie dostać po pysku.

Mapa plaży Platja Mar Bella w Barcelonie



Byłeś? Powiedz jak było!

Tak niestety nie było, ale trudno ;)

Plaża gejowska
źródło: Deviantart - Skinflute69

5 komentarzy:

  1. A jest gdzieś plaża dla naturystów, ale tych normalnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sensie dla nie dla Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałbym tam być ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. byłem ostatnio i gejkow raczej nie było aż tylu, natomiast dziewczyn ku mojemu zdziwieni trochę było być może dlatego,ze jest dopiero maj

    OdpowiedzUsuń